First blog post ! / Nový blog

Ahojte !

Vítajte na mojom novom blogu !

Legendárne prvý článok na tomto blogu (nesmierne sa teším )

S grafikou nie som veľká kamarátka , ale snažila som sa , aby to na blogu vyzeralo , čo najlepšie .

Keďže veľmi nemusím úvodné články formou : Volám sa tak a tak mám toľko rokov bývam tu a toto bude o …

 Rozhodla som sa napísať prvý článok trošku inou formou

Bude to o tom ako som sa k blogovaniu dostala

Už ako malá som si čítala rôzne články na internete väčšinou to boli recenzie na nejaké filmy ( rozprávky) , keďže som rada vyrábala tak som si pozerala aj DIY.

Samozrejme , že som vtedy nepoznala význam slov bloger a blogovanie dokonca som ani nevedela , že niečo takéto vôbec existuje .

Tak nejak to bolo až dokým som neobjavila YouTube .

Tam som začala sledovať youtuberov. Samozrejme nevedela som , že sa tak volajú .

Prve som si pozerala rozprávky a o pár rokov to bolo beauty . Aj , keď prešlo pár rokov nemaľovala som sa , len som pozerala videa typu : tutoriál , haul  ….

Prešiel dlhší čas a začala som sa trochu maľovať a tým pádom som videám viac rozumela .

V nejakom videu bolo zmienené , že blog danej YouTuberky bude v popisu videa. Zaujalo ma to . Aj , keď som si blogy pozerala ako malá tak som nevedela presný význam slova  blog .

Tak som otvorila popis videa , otvorila blog a začala čítať . Zistila som , že čítať ma baví viac ako sledovať .

Odvtedy som začala čítať blogy . Zo začiatku to boli len tri neskôr päť ….

Teraz ich je už viac . Blogy , ktoré čítam každodenne .

Síce si uvedomujem , že dnes je už blogerom takmer každý druhý . No písanie je mojou radosťou . Od malička som niečo písala denník , knihu ( síce mala šesť strán , no napísala som ju 😀 ) …

Tak to by bolo na prvý článok všetko.

Ďakujem za prečítanie a budem rada za každý jeden komentár

SISSA

3 thoughts on “First blog post ! / Nový blog

Leave a Reply

